söndag 7 oktober 2012

Tråkig

Har värsta bloggtorkan, noll inspiration!
Tråkigt att bara skriva att man jobbar hela tiden.

Men de är en sådan helg så har bara varit hemma och myst om kvällarna.
I fredags gjorde jag och Robert hemmagjord pizza, blev supergott! Hade massor av olika tillbehör. De är ju faktiskt bäst att göra själv, kan man få precis de man vill ;)
Igår var vi hemma och kolla film, Wallander-Jokern. Den var bra, från 2005 när Johanna Sällström var med. Så himla sorgligt att hon gick bort! Vi brukar mest kolla på filmerna hon var med i, dom är bäst! :)
Skönt är de i iallafall att vara utvilad, uppskattar hemmakvällar i lugn och ro.

Annat var de förra helgen hehe, jag fixade nämligen en överraskningsmiddag till Robert på lördagen. Vi var ett gäng på 16 personer som åt på Calliente :) Robert trodde att bara han och jag skulle äta men där satt alla och väntade när vi kom :) D

De blev en väldigt lyckad kväll som fortsatte med utgång, först Kellys som är ett riktigt trött ställe med kass musik ( inte mitt val :p ) Men gick vidare till Fenix och tillslut Snaps. För lite utgång nu för tiden, måste bli 
ändring :) Nu ska jag slänga i mig frukost, galet hungrig! :)



                                                                          Före

                                                                         
                                                                       Efter :) 
 
                                                                     
                                                               Tapas på Calliente
 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar