torsdag 11 oktober 2012

Me like..

Fick sms imorse om att jag kunde hämta ut paket från Nelly, yeeey! Snabb leverans, me like!
Dock fick jag ett mail igårkväll om att klänningen jag suktat efter inte finns?! Inte förvånad för de är inte första gången man beställer, får orderbekräftelse sen nån dag efter får man info om att den är slut!Grr...

Meen två av klänningarna jag beställde har kommit, innan helgen och allt så de är ju bra :) Har man en ny outfit på lördag när de vankas lite fest liksom ;) Hoppas bara jag får den andra när dom fått in den i lager igen för den är gaalet snygg <3

Har suttit och ringt och smsat syrran i snart en månad utan någon som helst respons, började typ tro att hon var sur !? Idag visade det sig att jag haft en siffra fel, problemet löst ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar