onsdag 10 oktober 2012

Ooops! I did it again....

Jag har nu ett tag suttit och suktat efter en klänning på Nellys hemsida, en riktigt festlig glittrig liten blåsa!
När jag väl bestämde mig för att göra de där sista klicket så den kommer hem till lilla mig och garderoben samt blir min ägodel så finns inte storleken, typiskt!

Klickar på "Bevaka storlek" för nu MÅSTE jag typ ha den bara för att den inte finns, störd jag vet ;)
Meen så fick jag ett mail igår om att min storlek finns så typ flög upp ur soffan, rev upp taben och klickade hem den, hihihi :)
Klickade hem två andra också hehe, visar sen när jag får hem dom, OM jag får hem dem :S  Sista chansen nu ;) för att fortsätta beställa från Nelly, ni som läst tidigare vet att mina senaste beställningar har kommit sjukt sent, vet att dom byter lager men de skiter jag faktiskt i. Skriv inte 2-6 dagar, skriv isåfall 14-30 dagar så blir man bara glad om de kommer snabbare ;) Tog en månad för att få hem en rätt stor beställning med massa "sommaroutfits", skickade tillbaka näst intill allt eftersom jag var så less.

På lördag kommer Mami med Bosse btw, ska bli trevligt! Blir lite middag och fest typ med Roberts föräldrar :) Försöker tänka ut någon god förrätt och middag bara men fantasin lyser med sin frånvaro ^^
Helgen som kommer efter den så är vi bjudna på dop i S-viken. Min bästis minsta dotter ska döpas :)






Dags för en riktig hårförlängning snart förresten, trött på clips hehe, beställde för 1600 från Happyhair och de var ju sjukt onödigt för jag använder dom knappt. Dom sitter liksom inte. Jag har även suttit och sytt fast clipsen för dom var bara sydda fast i vardera kant liksom, så de hängde ju bara, men de hjälpte bara lite grann så därför ja inte pallar ha dem så mycket. Rapunzel är faktiskt bättre, och hälften så billigt!! Dagens problem ;)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar