söndag 14 oktober 2012

mysdag :)

Jag tycker söndagar är sjukt mysiga, jag har de som lite av en godis-dag :)
Ikväll ska vi äta tacos, kommer bli gaalet gott ! plus massa gotta såklart!
Helgen har varit jättetrevlig och mysig i alla fall, mami och hennes sambo åkte tidigare idag och jag sitter i soffan och kollar tv, tidigare var de lyxfällan, älskar de programmet, väldigt lärorikt om inte annat, den här gången handlade de om en mamma som tar barnens pengar !!?!!  Hur friskt? inte speciellt. Jag är väldigt glad att jag har de så bra som jag har och har de bästa föräldrarna som alltid ställer upp och vet vad som är rätt och fel.

Nu är älsklingen på väg hem, han har varit borta och pluggat flera timmar så nu snart ska jag äntligen få pussa lite på honom och så ska vi laga tacoooos :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar