onsdag 4 juli 2012

Grönan!

Gårdagen kan ha varit den bästa på hur länge som helst!
Min barndomsvän, bästa bästis Johanna och hennes sambo Peter är på roadtrip så dom tog bilen och hälsa på oss igår !! :)
Såå himla roligt att träffa dom, älskar att umgås med dessa två underbart roliga människor !
Dom var i Sandviken hos Hannas päron, dom bor ju egentligen i Luleå så de är ju i vanliga en fall en bit emellan oss tyvärr :/ Meen nu i höst ska vi planera in en flygresa tilll Lule och hälsa på dom, ska bli riktigt skojj, har varit taggad länge!

Dom kom på förmiddagen, blev lite fika hos oss innan vi for iväg till älskade Gröna Lund.
Man blev ju 14 år igen när man såg discojet, älsklingskarusellen sedan man var 12 år typ !
Jag uppgraderade mig i att våga åka karuseller, enligt mig själv i allafall. Eller man har väll åkt de mesta bara att man hållt i sig i panik och blundat sig igenom, nu njuter man lite mer och tycker de är skojj :) Berg&dalbanan åkte vi, jag stod illamående i kön men när vi väl satte oss kändes de bättre och de var riktigt kul, synd att de är så långa köer till vissa karuseller, de tar så mycket av tiden, man vill ju åka allt typ helst flera gånger, hehe..

Robert vann ett gosedjur till mig som de stog I Love You på i ett hjärta hihi och 2kg m&m-ask (!!)
Jag vann en groda som de stog Kiss me på som jag gav till Robert, gulligt va? ;)
Åt ju sockervadd såklart, de är ju tradition. Köpte langos också, såå gott !
Efter vi gått runt och spelat och vunnit lite åkte vi hem.
Känns som jag & Robert kommer äta m&m rätt mycket här framöver :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar